📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içinde ki insanı anlamış olan bütün insanları anlar"
Çünkü güzelliği yaratan,üç şeyin uyumudur: her şeyden önce bütünlük ya da yetkinlik bu yüzden yetkin olmayan şeylere de çirkin deriz,sonra gerekli orantı ya da uyum,son olarak da aydınlık ve ışık, gerçekten de rengi açık saçık olan nesnelere güzel deriz.