Toski

Toski
@Toski
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kez geliyoruz Portuga... -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sınıfımın yaşadığı hayattan uzaklaştım, bunun hayat değil sahte bir görüntü olduğunu fark ettim. Keyfini sürdüğümüz lüksler hayatı anlamamızı imkansız kılıyordu.
Hayatta, tıpkı cüzzam gibi ruhu inzivada yavaş yavaş yiyen kemiren öyle yaralar vardır ki. Bu dertler kimseye açılacak türden değildir.