sıradanokur

sıradanokur
@Tr1881
geçirdiği rahatsızlık sonucu hastanedeki eşine moral vermek amacıyla 13 gün boyunca eşine yazdığı mektupları içeren kitaptır. bu mektupların içinde çok güzel sevgi ve hasret dolu cemal süreya şiirleri de vardır. sevgilim ben şimdi sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim elimde uçuk mavi bir kalem cebimde iki paket sigara hayatımız geçiyor gözlerimin önünden çıkıp gitmelerimiz, su içmelerimiz, öpüştüklerimiz ''ağlarım aklıma geldikçe gülüştüklerimiz''. çiçekler, çiçekler, su verdim bu sabah çiçeklere o gülün yüzü gülmüyor sensiz o köklensin diye pencerede suya koyduğun devetabanı hepten hüzünlü bu günlerde gür ve çoşkun bir günışığı dadanmış pencereye masada tabaklar neşesiz koridor ıssız banyoda havlular yalnız
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Demek butun romanlar ekmek parasi için yaziliyor albayim..
Bazen bir kivilcim yeter... "Kivilcimi söndürmezsen atesi zapt edemezsin."
Felsefe kitapları okumayı denedi. Bir süre sonra, iki kere ikinin dört olduğundan kuşkulanmaya başladığı için bıraktı.
Edebiyat