Taner Çenesiz

Taner Çenesiz
@Ttaner5
Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker.
Reklam
Kitaplar yaşlılığımda ve yalnızlığımda avuturlar beni.Sıkıntılı bir avareliğin baskısından kurtarır,hoşlanmadığım kişilerin havasından dilediğim zaman ayırıverirler beni...
Felsefe