Zweig'in kalemini ve hayal dünyasını sevdim hep.Yazar kısa hikayeleriyle insan hayatını,duygusal ve ruhsal dünyasını öyle güzel tasvir ediyor ki onu sevmemek mümkün değil İyi ki tanımışım bu dehayı
Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk kitabıydı.Aman Allah'ım bu nasıl bir üslup nasıl bir dil ki kendine hayran bırakıyor.Kibarca kurulmuş derin cümleler Hikaye zaten etkileyici, sarsıcı ve okunmaya değer ama yazarın kullandığı üslup takdire şayan.Kibar zarif ve dokunaklı