📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel bir kitaptı.Her öykü beni çok etkiledi.Gerçekten bu kadar şaşıracağımı düşünmemiştim.Uzun zamandır okumayı bekliyordum.Keşke daha erken okusaydım.
Kitabın filmini de izlemiştim kitabını da okudum hangisi iyi karar veremedim hala ama kitabı da güzeldi filmi de güzeldi ilk başta filmini izlediğim için sıkıcı sıkıcı okuyordum ama filminde olmayan sahneler de vardı yani kitapta daha çok betimleme vardı galiba kitabı daha çok hoşuma gitti