📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi kitaba gelirsek kitaptan umduğum şeyleri alamadım yani kitabı zaten indirimdeyken almıştım çok da bir bilgim yoktu kitabın açıklamasını okuyunca tamam dedim yani güzeldir ama içini okudum hiç alakası yok zaten kitabın yarısı bomboş geçiyor daha sonra olaylar gelişiyor daha sonra da bitiyor zaten 2. kitabı varmış ama daha çevrilmemiş yani kitabı böyle düşünmüyordum artık çünkü yarısına kadar geldim kitabın ve artık bunaldım dedim ne zaman artık olaylar çözülecek yani bir kitaptan beklediğimi alamadım öyle böyle kitap bitti mi bitti ama beğendim mi hayır
Öncelikle kitabı eskiden okumak istiyordum ama sayfası yüzünden biraz geciktirdim. Ama gerçekten okurken çok güzel ilerledi ve sonunu böyle beklemiyordum. Gerçekten bu kitapta her duyguyu hissettim. O yüzden de 10 puan verdim. Gerçekten ilk başladığımda bu kadar düşünmüyordum ama okudukça kitaba daha çok bağlandım. Unutmayacağım kitapların arasına girdi.