'' Kur'an başucumda, yastığım İncil,
yatağım Tevrat ve örtündüğüm Avesta,
düş görüyorum :
Su nilüferinde bir Buda.
Her nerede bittiyse yakarış çiçekleri,
ben derdim. Bir çiçek demetim var.
Senin mihrabın elden ırak: O yukarıda,
Bense aşağıda ''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnceden inceye serpilen kar arasından yumuk yumuk gülen o mart güneşi, sur dışının o sert rüzgarı, etrafında gittikçe artan, adeta uğuldayan kalabalık, yol boyunca yeniden kavuştuğu insan çehreleri o zamana kadar içinde uyuyan bir yığın şeyi kırbaçlamıştı. '' Hayat denen bir şey vardı "