"Gül der ki yüzüm yüzlerden güzelken
Ezer suyumu çıkarırlar bilmem neden.
Bülbül de şöyle der ona sanki içinden;
Bir yıl dert çekmeden var mı bir gün sevinen?"
"Yerin üstüne baktım,uykuya dalmışlar
Altına baktım,çürüyüp toprak olmuşlar.
Yokluk ovasında başka ne var ki zaten
Daha gelmemişler var,gelip gitmişler var."