"Bu yolun hoş bir yerinde durabilseydik;
Ya da bu yolun ucunu görebilseydik:
O umut da yok bu umut da,hiç değilse
Otlar gibi kesilip yeniden sürebilseydik."
"Yeri yurdu neresi olabilir,ezeli ve ebedi kalbi nerede çarpabilirdi insanın kendi Ben'inden,kendi özünden,herkesin kendi içinde taşıdığı o yok edilmezden başka?Peki nerdeydi bu Ben,bu öz,bu en son nesne?"