Ah biçare kadınlar neler çekermiş! Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz.yolda serbest ve rahat yürümelerine mani oluyoruz bu ne rezalet! Ne küstahlık! Bir erkek tanımadığı bir başka erkeğe rastlarsa yüzüne bakmaz söz söylemez.lakin tanımadığı ve daha önce görmediği bir kadına rastladığı anda gülerek yüzüne bakmaya, söz söylemeye başlar ve kovsalar bile yanından ayrılmaz. Demekki biz, kadınları insan sırasına koymuyoruz.kendimizi eğlendirmek için onların ruhunu sıkıyoruz.serbest gezip dolaşmalarına eğlenmelerine mani oluyoruz.