George Orwell bu kitabında da kendi dönemindeki siyaseti eleştirmiş ve gelecekte nelere yol açacağına dair bize ışık tutmuştur. Yarattığı distopya aslında çok da tanıdıktır. Hiçbir fikir özgürlüğünün olmadığı ve her yerden takip edildiğiniz bu dünyada Winston karakteriyle beraber sistemi sorgulamaya başlıyorsunuz. Sayfalarda ilerledikçe nedenleri bulmaya başlıyorsunuz ve Orwell'in anlaşılır diliyle Winston ile 1984 distopyasını kavrıyoruz gerek Winston'ın kendi düşünceleriyle gerek yazarın kendi eklemeleriyle. Kitabı ne zaman okursanız okuyun bence herkese bir şeyler katabilecek bir roman. Her döneme hitap ediyor ve kesinlikle sizi sorgulamaya itiyor. Sorgulattığı için de okurken sıkılacağınızı düşünmüyorum. Bence herkesin böyle bir kitabı okumaya ihtiyacı var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın okuduğum 2. kitabı. Kendisini bu kadar geç keşfettiğim için üzgünüm biraz açıkcası. Bir yandan da daha okumadığım bir sürü kitabı olduğu için mutluyum. Kitaba gelecek olursak; Her zaman olduğu gibi betimleme yeteneği üst düzey ve olayları bağlama konusunda üstüne yok cidden. Ele aldığı konusu ise çok ciddi ve ilginç bir konu olmuş. Diğer kitaplarını zevkle okumaya devam edeceğim...
Kitabı çok beğendim. Polisiye ve macera kitaplarını hep sevmişimdir ama bu zamana kadar okuduğum en sürükleyici ve beğendiğim kitap bu oldu. Kitabı okurken resmen kitabın içinde yaşıyorsunuz ve sanki Sherlock Holmes'un bir arkadaşıymişsiniz ve olayları beraber çözüyormuşsunuz hissine kapiliyorsunuz. Diğer kitaplarını da kesinlikle okuyacağım