Aydınlık ve gölge nasıl yan yana ise, insanın kaderi de öyle, mutluluk ve acıyı beraber getiriyordu: Bir yanda kıvanç , bir yanda kaygı. Hayat dediğin böyleydi işte…”Artık Bibican beni beklemiyordur. Bunu biliyorum, ama kim bilir, dağlara kar yağdığını görünce belki beni düşünmüştür.”