"Meğer uzun yıllardır enkaz altındaymışım. Yalanların üstüne kurulu bu dünyada her benlik o kadar temelsiz ki aslında, her sarsıntıda yerin dibini görüyor, tuzla buz oluyoruz. Ondan sonrası inkâr..."
"Hiçbir şey sadece iyi olamaz ve hiçbir şey sadece kötü olamaz. Deneyim, deneyimdir... Kabul et, al ve devam et. Çünkü şarkı uzun, aynı yerde takılıp kalma..."