Normale dönemiyoruz ki biz en ufak sarsıntıda yine depremin ilk gününe dönüyoruz.
Normale dönemiyoruz ki biz. Normale dönmüş gibi davranıyoruz. Çünkü biliyoruz ki unutulacağız.
#deprem
Askerlerini yurt savunmasında süper eden her ordu, kuşkusuz değerlidir. Sınırlara yönelik hizmet eden her ordunun arkasında milletin selameti, huzuru ve bağımsızlığı yatmaktadır.