Kendini anlamaya ve hayata biraz durup farklı bir gözle bakmaya vesile olan çok değerli bir kitap. Okurken hem kendinle yüzleşiyorsun hem de insan ilişkilerine başka bir yerden bakmayı öğreniyorsun. Dilinin sade ve akıcı olması da kitabı çok sürükleyici kılıyor. Bitirdikten sonra uzun süre etkisi devam ediyor, insan ister istemez dönüp dönüp bazı bölümleri tekrar okumak istiyor.
Engin Engin Geçtan