İçimde ilk görüşten kalma, aşina bir duygu :
Ben onu tanıyorum.
İki sevdalı hep aynı hisse kapılmazlar mı, birbirlerine önceden rahatsızlıkları, aralarında esrarlı bağlar olduğu duygusuna kapılmazlar mı ?
Bu aşağılık dünyada ya onun aşkını isterim, ya da hiç kimsenin !
Hem mümkün mü bir başkasının beni etkilemesi.