Tülay

Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında. Nilgün Marmara
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah...dedim sonra Ve acilen makas değiştirdim. İç ses, diye söylendim, Raydan çıkma bundan sonra. Didem Madak
Bir insanı özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir. Bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edene kadar. Orhan Pamuk
Dalların kime dokunursa dokunsun. Biliyorsun, kökün benim toprağımda… Sabahattin Ali
Ve sonra… Herkes bir yolunu bulup tamamlanır aslında… Yeni mumlar yanar, güneş yeniden doğar ve herkes bir gün sonsuz maviliğe karışır.