Sonra insan yüzünün menfaatler karşısında ne kadar çirkinleşebildiğini gördüm.
En dost bildiğimiz kişilerin kendi çıkarlarına olmayan bir tutum, bir olay karşısında dostluklarından nasıl soyunduklarını gördüm. Nice büyük sandığımız sevgilerin bit pazarlarına düşüşünü gördüm. Nice çirkin yüzler gördüm en güzel yüzlerin altında.
Çekmediğimiz acı mı kaldı?
Duymadığımız sevinç mi?
Gün oldu merhamet ve teselli bekledik sağır göklerden. Gün oldu aynı şeyleri bizden bekleyenlere kaderden başka bir şey veremedik.