Seçmediğimiz kişiler, sapmadığımız yollar özetle "ben"in diğer hayat olasılıkları üzerine, kuantum göndermeleriyle dolu çok satan bir roman. Konu ilginç, kitap çok akıcı fakat yazar kahramanını bir türlü özgür bırakmıyor gibi geldi bana. Didaktik, özellikle kitabın sonunda kişisel gelişim kitaplarını andıran bölümler fazla "mesaj yüklü"! Ama altını çizdiğim şu cümle benim için de insan ilişkilerinde en önemli ölçütlerdendir: "Hayattaki kurallardan biri de buydu-düşük maaşlı servis personeline bilerek kaba davranan birine asla güvenme.."