Kanunlar doğru oldukları için değil, kanun oldukları için yürürlükte kalırlar.... Kanunlardan daha çok, daha ağır, daha geniş haksızlıklara yol açan ne vardır?
"Lakin, insanların kaybetmekten korktukları bir şeyleri vardır. Olmalıdır da. Benim de, çok şükür, var. Onlar için yaşıyorum.. diyemesem de, yaşamayı onların yüzünden tatlı buluyorum.. herkes gibi."