Bir tık overrated buldum şahsen.Tabiki de herkesin gorusu farkli ama dunyanin en iyi kitabi,hayatimi degistirdi,herkesin hayatinda bir kez okumasi gereken o kitap diye bahsedenlerden sonra cok fazla sey beklemistim.Kesinlikle kotu bir kitap degil ve bence sanılanın aksine okuması o kadar zor bir kitap da degil.Sadece anlayarak ve odaklanarak sakin bir ortamda okumaya onem vermeniz gerek.Gunde 2 bolum okuyarak rahat bitiyor.Raskolnikov karakterini benimsedim ve sevdim ama acikcasi favorim Razumin eheheh.Asiri tatli bir karakterdi,durust ve arkadas canlisi biri.Onu cok sevdim ama Raskolnikov'u kendime daha cok benzettigim icin onun yeri de ayri tabi.Raskolnikov'un yerinde olsam ben yapar miydim? Kotu bir insanin yasamina son vermek beni kotu biri yapar mi yoksa bu bir toplumun duzelmesi icin gereken seylerden biridir ve insanlar kendi adaletini saglamali mi? Kitabi okurken boyle bir suru soru soruyordunuz kendinize ama bunlarin hepsini daha ortaokul yillarimda dusundugum icin cok etkilenmedim acikcasi.3-4 yil once okusam Waow olabilirdim herhalde.Yine de okuduguma hic pisman degilim belki ilerideki yillarda tekrar okurum