Fevkalbeşer

Fevkalbeşer
@TvhdTvhd
حَسْبِيَ اللّٰهُۘ لَٓا اِلٰهَ اِلَّا هُوَۜ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظ۪يمِ ️Tevhid üzere ...️️

Fevkalbeşer

, bir kitabı okumaya başladı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimden gelenler...
Şimdi bir kölelik düzeni düşünelim...bu düzenin içinde kendisine 'Mü'min' diyen köle insanlar da olsun.Bu insanların; özgürlükleri, inançları ... daha bir çok hakları ellerinden alınmış, bir köşeye kıstırılmış ve kendi yağlarında kavruluyor olsunlar... üstüne üstelik bununla yetine dursunlar.Bir tarafta ise onlara sunulmuş olan inanç özgürlükleri ve hakları, İslam'ın izzetiyle yaşama imkânı ve en önemlisi Allah'ın (C.C) rızası dursun. Ama bu kendilerine 'Mü'min' diyen köle kimseler, yine kendilerine sunulmuş bu güzellikleri yaşamak varken ... Ümmeti Muhammed ile İslâm çatısı altında beraberce yaşamak varken ... artık bu köleliğe bir son vermek varken ..! Neden hâlâ sessiz durur acaba? Neden bu heyecanı paylaşamaz acaba? Şimdi, bu mü'minlerin gerçekten Allah'ın (C.C) rızasını gözettiğini söyleyebilir miyiz ? Bu mü'minler, İslâm'ı hakkıyla yaşamayı çok istiyorlar diyebilir miyiz ? Birde böyle insanların Allah'ın ( C.C ) çok takvalı kulları olarak görülmesi ne de üzücü değil mi ? Acaba bizler de böylesi bir köle gibi miyiz ? Bizler de Rabbimizin emirlerini kulak ardı mı ediyoruz? Ya da o emirlere son derece hürmet göstermemize rağmen uygulamada gevşeklik mi gösteriyoruz ? Bu örneği iyi düşünmeli ve Rabbimizle aramızdaki ilişkiyi, 'samimiyetimizi' yeniden gözden geçirmeli değil miyiz ? Rabbim hidayet üzere eylesin,AMİN
Din
Gerçek teslimiyet,iman var iman var...
youtu.be/IzGlB2FZ8eo Bir çok kere izledim ve hâlâ ara ara da izliyorum ve her defasında göz yaşlarıma engel olamam, acınacak halde olan bu kardeşimiz değil aslında bizleriz...
Din
#aşkdiyebunaderim
İSTEMEM Sen kokmayan gülü neyleyim, Neyleyim sensiz baharı? Sen doğmayan günü neyleyim, Neyleyim sensiz ben dünyayı? Senin tenine değmeden gelen yağmuru istemem, Meltemi istemem. Seni parlayacaksa parlasın yıldızlar, Sana yanmayan yıldızı semalarda istemem. Bülbüller söyleyecekse seni söylesin, Senden okumayan bülbül olsa dinlemem. Özlemim sen olacaksan yansın yüreğim, Sılası sen olmayan gurbeti istemem, vatanı istemem. Bir ateş yakacaksa beni kalbimden, Senin aşkının ateşi yaksın, Senden gayrı başka bir aşkla kül olursa kalbim, Bu kalbi istemem, ateşi istemem, koru istemem. Seni göremediğim vahalar bedevilerin olsun, Ben senin çölünü isterim, suyu istemem. Sana çıkacaksa durmaz yürürüm, Sonu sen çıkmayan yönü istemem, yolu istemem. Ben gönüllü bir köleyim, kulağımda küpem.
Şiir
Kadınlardan bir grup soruyor Peygamber Efendimize: - Ya Rasulullah kadınların en hayırlısı kimdir ? Allah'ın Rasulü şöyle cevap veriyor: - En hayırlı kadın odur ki, kocası kendisine baktığı zaman, yüreğine serinlik gelip, hoşnut olan emrettiği zaman kocasına itaat eden, kendisini arzuladığı zaman kocasını rencide etmeyip, ona karşı direnmeyen kadındır. Şöyle bir etrafınıza baktığınızda Allah’ın, Peygamberin öylesine yücelttiği varlık olan biz kadınlar !! Hangimiz saliha kadın olabilmek için bir adım atıyoruz ki? Hangimiz uğraşıyoruz. Allah’ın rızasını kazanmak için ? Baba ocağından ayrılana kadar namusunu koruyan, Kuranını okuyan, namazını kılan, yediğini helalden yiyen hanımlar salihlik mertebesine yükselebilir. Saliha kadınlardan Allah ve Rasulü en #kaliteli 4 örnek veriyor. Bunlar dört mübarek mümine hanım ; Hz. Meryem, Hz. Asiye, Hz. Hatice ve Hz. Fatıma... Kendileri islam aleminde takva ve şerefleriyle ün kazanmış ve cenneti haketmiş insanlardır. Karşı tezde ise Hz. Nuh ile Hz. Lut’un asi kadınları yer almaktadır. Onlar Allah’ı inkar etmiş mübarek eşlerine eziyette bulunmuşlardır. Bundan dolayı Kur’anı Kerim’de onların ebedi cehenneme girecekleri haber edilmiştir. Belki diyebilirsiniz benim eşim kaba, dinden bi haber diye, hemen bu noktada Hz.Asiye'yi hatırınıza getirin. Onun zalim, zorba Firavun adındaki kocası - Ben sizin en yüce Rabbinizim ! diyecek kadar haddi aşmıştı sarayında.. karısı Âsiye ise yan odada: - Subhâne Rabbiyel-Âlâ (En yüce olan Rabbimi bütün noksanlıklardan tenzih ederim) diyordu. Görüyoruz ki ALLAHIN imana açtığı bir kalbi ilahlık taslayan biri bile etkileyemez.
Din