O burada olsaydı sana "Aradığını başkasında değil kendinde ara!" derdi şüphesiz...
Her ne ki vuku bulur sendendir. Yalnız güzellikler değil, çirkinlikler de sendendir.
Şu halinizle değil Müslümana, Hristiyanlara dahi benzemekten ne kadar uzak olduğunuzun farkında bile değilsiniz. Zira taklit etmeye çalıştığınız o Hristiyanlar dinlerine karşı sizden daha saygılı ve riayetkardırlar.
"Gözümüzdeki görme melikesinin boyutunu değiştirebilsek belki yıldızları gündüz de görebilirdik. Yani onlar her zamanki yerlerinde duruyorlardı. Mesele yalancı aydınlıklardan kurtulmaktaydı, şüphelerden yani."
düşündükçe Allah'ın var olduğunu hükmediyor ve yaptığım işi bana onun takdir ettiğini sanıyorum. Sonra da ondan korkmaya başlıyorum. Var olduğu fikrinden de korkuyorum, yok olduğu fikrinden de...