Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
Her yerde olan fakirlik açlık ya da açıklık değildir. Fakirlik para ve altına sahip olamama da değildir. Fakirlik, sahafta satılmamış bir kitabın üzerindeki tozdur. Fakirlik, kağıt imha makinasında, gazete parçalayan bir bıçaktır. Fakirlik, arabanın camından dışarıya atılmış muz kabuğudur. Fakirlik yemeksiz geçirilen bir gece değildir, fakirlik “düşünmeden” geçirilen bir gecedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın acısı gazın hareketine benziyordu. Belli miktarlarda gaz, boş bir kutuya pompalandığında kutu ne kadar büyük olursa olsun onu tamamen ve eşit dağılım göstererek doldurur. Aynı şekilde ıstırap ister küçük ister büyük olsun insan ruhunu ve bilincini tamamen doldurur.
Sevgi ve aşk dediklerinizde tıplı bayram çocuklarının bayramlık sevdası gibiydi. Bayram eveli sarılıp uyuduğumuz , başucumuzdan ayırmadığımız o pabuçlar ; taki bayram sabahı ayağıma giyene dekti oysaki . Ne değişirki bir gecede ? Nasıl o his bir eğlem işe ölüverir sizce ? Yada bayram olmamalı mı hiç bizlere ! Öylece anca sarılıp uyumalımıyız sevgiliye…
Alıntı: Umut İnan