Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
''Bundan böyle insanlığın parolası bu olacak işte. Hiç kimsenin kişiliği olmayacak. Aptallar! Biz bireyiz diye bağıracaklar. Birbirinin aynısı, fakat birbirinden farklı olduğunu düşünen aptallar yığını, yaşayan ölüler!''
Eskiden bir sis
perdesinin arkasından seyrediyordum dünyayı... Bunun
sebebi de beynimizi kafatasımızın içinde
zannetmemiz!.. Kafatasına hap-solmuş bir beyin nasıl
düşünebilir? Halbuki beyin dediğimiz şey elle
tutulmaz gözle görünmez bir esintidir.