Her doğum,en az iki ölüm eder.Biri yaşamak ,diğeri yaşatmak isteğine bağlı,iki ölüm. Ancak hayatta gelenin ,hayatta kalması için,o ölümler sayesinde nefes aldığından habersiz olarak yaşaması gerekir. Aksi taktirde ,söz konusu kişi bir savaştan ibaret olur ve her gün içinde ölü çıkar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sonuçta hepimiz ,hayatta kalanların çocukları değil miydik ? Savaşlar,depremler,kuraklıklar,katliamlar,salgınlar,işgaller,kavgalar ve felaketlerden sağ çıkanların çocukları…