"Ben bir aptalım. Cahilim. Körüm. Gülün bana, gülün. Ben... Ben çöktüm. Hiçbir şey bildiğim, anladığım yok. Keşmekeşin tam ortasındayım. Ilık su gibiyim. Kaybettim, yenildim. Herkesten daha aşağıdayım. Acı çekmeyi bile beceremiyorum. Doğru düzgün bir anlatsanıza, acı nedir? Dalga geçmeyin!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kantaro kaçacak yer bulamayıp hızla üzerime atladı... çitleri kırıp kendi arazisine baş üstü düştü. Düşerken kıyafetimin kolu da yırtılınca birden kolum serbest kaldı. O akşam annem Yamaşiro-ya'ya özür dilemeye gittiğinde kıyafetimin yırtılan kolunu da geri getirmişti."