📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle tek çocuk ebeveyni olarak okumak istedim bu kitabı.
Güçlükle de olsa bitirdim.
Kitap 60 tek çocuğun hislerini duygularını anlatıyor. Kendi yaşamlarında tek çocuk olmanın avantajları yada dezavantajlarını ve hayatlarını nasıl etkilediğinden bahsedilmiş. Kesinlikle faydalı bilgiler içeriyor tek çocukların gözünden hayatı izliyorsunuz bir bakıma.
Benim sevmediğim ve yarıda bırakmamak için kendimle savaşmamın nedeni çok fazla tekrara düşülmüş yani her anlatılan aslında aynı kapıya çıkıyor gibi bi durum vardı. Daha kısa bir kitap olsaydı sevebilirdim.