... Annemin öldüğü yıl. İnsanın ağzında ne kadar kötü duruyor böyle bir cümle;annemin öldüğü yıl. Anne bir kere öldü mü artık bütün zaman dilimleri, olaylar onun ölümüyle tarif ediliyor;annem öldükten bir yıl sonra, annem ölmeden iki ay önce, annemin olduğu yıl. İnsanın aklında bir tek o kalıyor, sonrası gereksiz teferruat.
Anlatmak istediğin her şey aslında annenin ölümünü söylemek için bir sebebe dönüşüyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!