"Peki ama,
bu daha ne kadar devam edecek?.." diye sordu.
Sualinin hakiki manasını anlamış ve dehşete düşmüştüm.
Sesindeki bıkkınlık onun ne kastettiğini gösteriyordu.
"Ne oluyorsunuz Raif Bey?" dedim.
Gözlerini gözlerime dikerek, israrla sordu:
"Peki ama, ne lüzum var? Yetmez mi artık?.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat bir bakıma hayatımıza girenlerden ibaret değil mi? Dışımızdaki insanları içimize davet etme şekli.
Hoş geldin dememeli insan kalbin her evet dediğine. Akıl olmazdı, eğer kalp her zaman doğruyu söyleseydi.
Şimdi düşününce her ilişki bir merhaba ile bir hoşçakal arasında yaşanır ve kalp genelde hayır demez.
Saray nazırı olmuşsa ne olmuş yani! Bu sadece
bir rütbe, elle tutulur gözle görülür bir şey mi
sanki bu. Saray nazırı dairen var diye alnında
fazladan bir gözün daha mı var, burnu altından yapılma da değil, senin benim burnumun
aynısı. Sonuçta burnuyla yemek yemiyor ya da öksürmüyor; kokluyor ve hapşırıyor.
Tüm bunların kaynağı ne öğrenmek istiyorum, ne-
reden geliyor bu ayrıcalık? Ben niye yalnızca
sıradan bir memurum?
"Hanımefendiciğim, beni cezalandırmayın,
ama illaki gerekiyorsa o meleksi ellerinizle öl-
dürün beni," diyecek oldum, fakat Tanrı bilir
neden ağzımdan bu cümle çıkamadı, onun ye-
rine "Yok gelmedi," diyebildim.