Erlend Loe'nin okuduğum 3. kitabı. Serüvene Doppler ile başladım. Devam kitabı olarak Bildiğimiz Dünyanın Sonu adlı kitabın olduğunu düşünüp o şekilde okudum. Meğer arada da bu kitap Volvo Kamyonlar varmış. 3'lü seriyi 1-3-2 diye okumak benim dikkatsizliğimden değil, YKY'nın basım sırasından kaynaklanıyor. E tabi YKY daha çok yeni, tecrübesiz(!) bir yayınevi olduğundan dolayı böyle hataları hoş karşılıyoruz.
Ama şöyle bir şey var. Doppler'dan sonra Bildiğimiz Dünyanın Sonu'nu okudum ve hiçbir şekilde birbirinden kopuk bir hikaye yoktu. Aksine hikaye çok iyi bir şekilde aktı. Nice sonra 2 kitap Volvo Kamyonlar'ı okudum ama ilk başlarda seri ile alakası yok sandım, o kadar farklı bir anlatım vardı. 3'lü seri 1 ve 3 olsa daha iyi olurmuş.
Volvo KamyonlarErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 20241,161 okunma