📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendinle savaşını kaybetmek nedir,biliyormusunuz?
Yavaş yavaş tüm değerlerinin yitip gittiğini görmek ve teslim olmaktır. Büyüdüğün sokakları, sevdiğin evleri, inandığın insanları bulamadıkça içine içine kanamaktır. Adalet ve hukuk ayaklar altındayken, 'dünya düzdür' diye haykıran ve buna tüm kalbiyle inanan cahilin karşısında bıkkınca susmaktır. Zalimin zulmünü izleyip bir şey yapmaktan vazgeçmektir. Şansın varsa, çocukluğunun geçtiği eve saklanmaktır. Saklanırken korkmaktır. Ben nerede hata yaptım diye dönüp bakmaktan korkmaktır..."