Kitapbeyefendi

Kitapbeyefendi
İnsta: kitapbeyefendi
Bu notları yazmaya başlamakla hiç iyi etmedim gibi geliyor bana. En azından, bunları yazarken çok utandım. Sanırım bir edebiyat denemesi değil, suçumun cezasını çekmek oldu bu.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, hangisi daha iyidir?
Sayfa 149·Kitabı okudu
Edebiyat
Aşk, sevilen kişinin seven kişiye kendisi üzerinde zorbalık yapma hakkını armağan etmesidir.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Edebiyat
Kimi kadınlar kocalarını ne kadar çok severlerse, o kadar çok tartışma çıkarırlar.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür.i, mutluluğunu hiç görmez. Ama gerektiği gibi görebilseydi, mutluluktan da payını aldığını görürdü.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Edebiyat