Giden gidiyor ardında koca boşlukla yeri dolmayan bir boşluk... O boşlukla yaşamaya alışıyorsun sadece geçen sadece zaman oluyor. Bir taraftan yine yiyorsun, içiyorsun, geziyorsun, gülüyorsun, mutlu oluyorsun ama o boşluk hep yanında oluyor. Sadece o koca boşlukla yaşamayı öğreniyorsun. İşte hayat bundan ibaret...