Fikret Uyar

Fikret Uyar
@Uyar_Fikret
Puan vermedi·276 syf.··
2020 51. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2020 15:30
Herkese Merhabalar.......! Sevgili Dostlar kitabın "Sol Ayağım" kitabının devamı olacağını düşündüğüm için hiç inceleme yapmadan okudum. Açıkçası Sol Ayağım kitabı ne kadar harikulade geldiyse bana, bu da o kadar sıkıcı geldi maalesef. Sanki Chrısty Brown,ben hayatta olduğum süre içinde o kadar çok sıkıldım ki sizde bu kitabı okuyarak bir nebze olsa da sıkılın ve beni biraz olsa da anlayın der gibi ve açıkçası bunu harikulade bir şekilde başarabilmiş. Yani kitabı okurken hakikaten çok sıkılıyorsunuz hele benim gibi kitabı yarım bırakma alışkanlığınız da yoksa iş daha vahim oluyor. Bence kitap "Sol Ayağım" kitabının devamı olarak düşünülerek kaldığı yerden devam ederek yazılmış olsaydı çok daha başarılı olurdu.Neyse fazla uzatmadan sizde sıkılmak istiyorsanız buyrun kitabı okuyun derim. . "HAYAT ÇOK KISA HEP HUZURLA KALIN VE TÂBİ Kİ KİTAPLARLA KALIN."
Her Gün HüzünChristy Brown · Nemesis Kitap · 20102,889 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2020 50. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2020 20:57
Bu yazarın (Chrısty Brown) kendi hayatıdır, Sevgili Dostlar.Maalesef ki Chrısty Brown, beyin felcinin bir kurbanı olarak dünyaya gelmiş. Kendisine genellikle fiziksel ve zihinsel engelli diye bahsedilmiş ve ben buna katılmadığımı belirtmek isterim. Aslından dünyamızda,hiç araştırma yapmadan,bir iki sayfa dahi kitap okumadan, doğruyu yanlış, yanlışı doğru bilen ama lafa gelince de herşeyin doğrusunu ben bilirim havasında olan öyle sayısız kişi var ki bunlar dururken Chrısty Brown'a özürlü demek haksızlık olmaz mı sizce de.Kitap,bir azim, bir mücadele,bir zafer,kimi yerde umutsuzluk olsa da asla umudunu yitirmeme,bir ümit, elindekiyle yetinebilme,kendinden daha kötülerin olduğunu bildiğin anda bir teşekkür, mutlu olabilmeyi başarabilme...örneğini en güzel şekilde aktarıyor bizlere. Bunun yanı sıra tâbi ki Chrısty Brown'un Annesinden söz etmesek haksızlık etmiş oluruz. Anne gücünün tüm güçlerden daha güçlü olduğunu, Fedakar, Cefakar Anaların her zorluğun üstesinden gelebileceğini ve Anne için evlatların vazgeçilmez olduğunu Chrısty Brown'un Annesi harikulade gösteriyor bizlere. "Chrısty Brown size asla pes etmemeyi öğretiyor." Sozlerimi fazla uzatmadan kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye ederek bitirmiş olayım. "Hayat çok kısa sevgiyle ve huzurla ve tabii ki bir de kitaplarla kalın."
Sol AyağımChristy Brown · Nemesis Kitap · 201795bin okunma
10/10
·235 syf.··
Beğendi
·
2020 49. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2020 13:02
Ah Nemecsek, Ah Boka, Ah Barabas, Ah Csele, Ah Csonakos, Ah Kolnay, Ah Gereb, Ah Csengey, Ah Leszik, Ah Weisz ve diğerleri bu yaşımdan sonra çocukluğumu tattırdınız bana biliyor musunuz? Hem de o çok yaşayamadığım çocukluğumu. Boka'nın yapamadığını ben yaptım gözyaşlarıma engel olamadım,içim kan ağladı... Size ne kadar teşekkür etsem azdır inanın koca yürekli çocuklar.Arsanız ne kadar da kıymetli,hem de uğruna savaşacak kadar kıymetli,ah bilseniz şimdilerde bırakın Macaristan'da dünyanın çoğu yerinde üzerinde oyun oynayacağınız arsalar yerine devasa binalar dikildiğini. Belki de kahrolurdunuz, ağlardınız,belki de yaşamak istemezdiniz tıpkı Nemecsek gibi... Belki de Nemecsek hissetmiştir uğruna savaştıkları arsaları üstüne bina dikileceğini,belki de hissettiği için dayanamayacağını anladığı için yaşamak istemeyip gitmiştir.... Kitap harikulade, önce büyüklerin okuması gerekiyor kanımca sonra varsa çocuklarınız ama muhakkak herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Çocukların sevgi dolu dünyalarını anlamak için,onlara nasıl bir dünya bıraktığımızın farkına varmak için önce biz büyükler okuyalım... Kitapla ve huzurla kalın.
Pal Sokağı ÇocuklarıFerenc Molnar · Yapı Kredi Yayınları · 202536,3bin okunma
Puan vermedi·208 syf.··
2020 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2020 16:30
Aslında hepimiz Çavdar Tarlasında oyun oynayan çocuklarız ve her birimiz çılgın uçurumların kıyısındayız,ha düştü ha düşecek hatta bir çoğumuz düşmüşüz de farkında bile değiliz... Oynadığımız oyunlar, çılgın uçurumları dâhi unutturuyor bizlere.... Kitaba gelirsek benim beklentim çok yüksek olduğu için o beklentiyi alamadım lakin vermek istediği mesajları okuyucuya verebiliyor ama öyle ama böyle, bir şekilde veriyor ama ben çok beğenmedim diyebilirim, çok küfür olmasından dolayı... Böyle güzel bir imkânı bizlere sunan 1k ailesine sonsuz şükranlarımı sunuyorum....
Çavdar Tarlasında ÇocuklarJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 202171,3bin okunma
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2020 14:56
Keşke büyük küçük herkesin Momo gibi bir dostu olsa etrafımız bu kadar çok duman adamlarla çevriliyken. Şimdi ki çocuklara da Duman Adamlarla dolu bir hayat bırakıyoruz maalesef farkında olarak ya da olmadan.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma