Kitabı uzun zamandır okumak istiyordum ama olur ya bazen kitabı tavsiye eden kişi sayısı arttıkça beklentin yükselir ve en son hayal kırıklığına uğrarsın, abartıldığını düşünürsün. Birçok kez bu kitap hakkında tavsiye almamla yine aynı sonuçla karşılaşacağımı düşünsem de asla hayal kırıklığına uğramadım açıkcası.
Kısacası kitap harikaydı. Olay örgüsü çok güzel ilerliyor ve çok akıcı asla sıkılmadım ve her sayfayı çevirişimde merakım da gittikçe arttı. Ayrıca kitabın sonu da çok güzel bitti. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!