“Çok şükür âşığım. Bana öyle geliyor ki bir tek insana,yüz milyonlarca insana,bir tek ağaca,bütün ormana,tek bir düşünceye,birçok düşünceye ve fikre âşık olmadan yaşamak,yaşamak değildir.”
“Merhaba! Benim adım Kadın.
Etek giydiğimde laf atılan.
Saldırıya maruz kalan.Benim adım Kadın.
Hep haksızım...
Benim adım Kadın,
Sürekli ezilen ikinci planda olan.
Duygularımın önemi olmayan,sıradan...
Lazım olduğumda kullanılan...
Benim adım Kadın. Güçsüzüm, çünkü erkek benden hep üstündür. Benim adım Kadın.
Bıçaklandım,
Yaralandım,
Öldürüldüm.
Adım var ama yokum. Benim adım Kadın.
Hep susturulan.
Asıldım. Oysa henüz hayalim bile yok..!
Benim adım Kadın...”