“Merhaba! Benim adım Kadın.
Etek giydiğimde laf atılan.
Saldırıya maruz kalan.Benim adım Kadın.
Hep haksızım...
Benim adım Kadın,
Sürekli ezilen ikinci planda olan.
Duygularımın önemi olmayan,sıradan...
Lazım olduğumda kullanılan...
Benim adım Kadın. Güçsüzüm, çünkü erkek benden hep üstündür. Benim adım Kadın.
Bıçaklandım,
Yaralandım,
Öldürüldüm.
Adım var ama yokum. Benim adım Kadın.
Hep susturulan.
Asıldım. Oysa henüz hayalim bile yok..!
Benim adım Kadın...”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖