Bengisu Turfan

Bengisu Turfan
@VelutLuna
İyimserlik de neyin nesi? En kötü durumdayken bile her şeyin iyi olduğunu savunma çılgınlığı.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dağlarca “ korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel” derken çok yanılmış. Güzel değil yaşamak. Ya da güzeldi bir zamanlar.
Sayfa 504·Kitabı okudu
Diyelim seksen yaşında ölürsem en az seksen tane dolmakalemim olacak demek. Öldüğüm zaman kalemlerim ne olacak diye düşünmeden edemiyorum.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Olmamız gereken tek bir kişi var Hissetmemiz gereken tek bir varoluş var Her şey olabilmek için her şeyi yapmamız gerekmiyor çünkü zaten sonsuzuz. Yaşadığımız her an sonsuz olası geleceğe gebe.
Sayfa 272·Kitabı okudu