Nermin Yıldırım’ı ilk kez okuma fırsatım oldu. Genel olarak bir yorum yapacak olursam beğendim diyebilirim. Kitabın vermek istediği mesaj ve yaratmak istediği farkındalık gerçekten dikkate değer; hayatımızı nasıl hiçbir şeye dokunmadan korkarak yaşadığımızı ve sonunda pişman olacağımızı anlatmaya çalışıyor yazar. Yani kurgu ve konu olarak güzeldi ancak kitabın içinde bence haddiden fazla “özlü söz” diyebileceğim kısımlar vardı, bir yerden sonra bana gerçekten fazla geldi onlar. Konu o özlü sözlerle çok fazla kırılmış ve dağılmış. Son olarak bölüm başlarında bulunan epigraflar gerçekten güzeldi.
DokunmadanNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 202511,6bin okunma
“Halk artık toplumsal açıdan önemli konulara duyarlı değildir. Aksine, söz hakları ellerinden alınmış, politikacıları iktidara getirmek için manipüle edilebilen oy veren hayvanlara dönüştürülürler.”