Kitabın neredeyse tamamının altını çizmişim. Şimdi elime alıp alıntı yapmaya kalktığımda bu bana yorucu geliyor ve üşeniyorum. Ama aslında her bir kısmının da paylaşılması gerektiğini düşünüyorum. Bu güzel kitap okunmalı, bana da okumayı nasip eden Allah’a (c.c) şükürler olsun. Okuyanların istifade edeceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.