Dostumuz bir an durdu ve başını biraz geriye atarak, "Dünya niye bu kadar kötü biliyor musun?" diye sordu.
"Hayır."
"Söyleyeyim o zaman. İnsanlar sadece kendi işlerini düşündükleri, ezilenlerin hakkını koruma ve suçluları ortaya çıkarma zahmetine girmedikleri için. Böyle bir kötülük görünce elimden geleni yapmadan bakıp geçmem mümkün değil. Bir sürü at sahibi, atlarının nasıl kullanıldığını kendilerine bildirdiğim için bana teşekkür etmiştir. "
Sayfa 172 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu