Öyle herkes tanımaz beni,sorsan çoğu egoist,kendini beğenmiş, bencil derler.Kimse bilmez içimde kendimle savaştığım şeyleri.Kimse bilmez en büyük kavgalarımın kendimle olduğunu.Öyle herkes anlamaz beni.Bir kaç kişi vardır duvarlarımı örmediğim.Bir kaç kişi vardır yaralarımı bilen.Oyle herkes sevmez beni.Duvarlarımı aşamayıp vazgeçerler benden.Öyle herkes bilmez içimdeki küçük çocuğu.O sevgiye muhtaç,o ilgi hastası,o kimsesiz çocuğu.Oyle herkes bilmez yalnız birisi olduğumu..
Çoğu kişi kalabalık bir çevrem olduğunu düşünür,bilmezler o yapayalnız tarafımı..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖