Bu kitabı arkadaşımın tavsiyesi üzerine okumaya karar verdim .
Kitaptaki olaylar Melody adlı kız çocuğu üzerinden yardımcı karakterler aracılığıyla ilerliyor .
Melody konuşma yetisi olmayan ve kendini bu yüzden ifade edemeyen bu yüzden zeka özürü teşhisi konulup bu gruptaki öğrencilerle okumasına karar verilen bir öğrenci.
Ama aslında çok zeki ve bilgili de bir öğrenci aynı zamanda .
Kitap bize önyargılı olmamamız gerektiğini, insanları anlamak için çaba göstermemiz gerektiğini ve empati kurabilmemiz gerektiğini Melody üzerinden uzun bir yolculukla soluksuz bir şekilde anlatıyor.
Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Okuyacaklara şimdiden iyi okumalar dilerim