İnsanlar kötülüğe yığınla akın eder, ona kolayca ulaşırlar; yolu düz, yeri yakındır ama iyiliğin önüne tanrılar alın teri koymuşlardır, ona varan yol uzun ve diktir...
Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü,bilgelik çağıydı,ahmaklık çağıydı,inanç devriydi,inançsızlık devriydi,aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi,umudun baharıydı,umutsuzluğun kışıydı;her şey önümüzdeydi,önümüzde hiçbir şey yoktu;ya hepimiz doğrudan cennete ya da cehenneme gidiyorduk...