....-Sevimli insanların sandığımızdan çok daha fazla olduğunu,daha çok sevmek için,daha iyi anlamanın,daha iyi anlamak için de daha iyi bakmanın yettiğini...
...Karımın beyni gibi yumuşak ve böyle düşüncelere karşı önlemsiz beyinlerde ağır ağır yol alan bu yıkıcı düşünceleri,tropikal bölgelerde yapıların çatısını şaşırtıcı bir çabuklukla için için yiyip bozan termitlere benzetirim ben.Kirişin görünüşü aynı kalır; içi çoktan kurtlanmıştır,ama yıkılışı gösteren hiçbir şey yoktur daha.Önlem almaya zaman kalmadan,birdenbire yıkılıverir herşey.
Kaçırmak istemişti gözlerini
İstemsizce elini tuttum.
Geri geldi.
Kalkıp gitmek istemişti
Dudak büktüm
Yerine oturdu
Aşkımıza hükmeden akıl değil gönüldü.Gönül emir verince önce ben itaat ettim peşinden o itaat etti.Ve böyle sürüp gitti.
Gece çökmüş yine dört buçak yatağıma
Vicdan muhasebesi yaparken el yordamıyla
Tam hatalarımı günahlarımı sayarken
Bir koyun atlıyor ardından diğerleri
Önce sayı sonra karanlık sonra...