müteşekkir

Reklam
Günaydın
Biraz sitem mesajı olacak bu … Neden insanlar bu kadar kötü kalpli neden bir başkasının mutluluğu nu görünce hemen onun mutluluğunu bozmak için elinden geleni yapmaya çalışır ki bu kadar mı kötü olduk artık bu kadar mı insanları kıskanıp çekemez olduk ben mutlu değilim o neden mutlu diye neden yani anlamış değilim….. Şurada mutluluğumu sizlerle paylaşıyorum birisi sırf laf olsun diye laf sokmak için üşenmemiş saatlerce yazmış yok şöyle yok böyle öbürü diyor yok o niye öyle şu niye öyle takmıyorum ama yazık diyorum yazık…..
müteşekkir
Herkes bişeyler diyor biraz gözlem yapınca görüyorum ki mutsuz insanlar güzel şeyler karşısında hırçınlaşıyor… O yüzden mutlu neşeli kişiler konuşmaya yazmaya devam etsinler etsinler ki koyu renklere yenilmeyelim. Ne konuşursak onu yaşarız bizler iyilikten afiyetten konuşalım.
Sezai Karakoç
Beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa bundan böyle ayrı yazılalım."
müteşekkir
Sezai Karakoç
Reklam