Biraz sitem mesajı olacak bu … Neden insanlar bu kadar kötü kalpli neden bir başkasının mutluluğu nu görünce hemen onun mutluluğunu bozmak için elinden geleni yapmaya çalışır ki bu kadar mı kötü olduk artık bu kadar mı insanları kıskanıp çekemez olduk ben mutlu değilim o neden mutlu diye neden yani anlamış değilim….. Şurada mutluluğumu sizlerle paylaşıyorum birisi sırf laf olsun diye laf sokmak için üşenmemiş saatlerce yazmış yok şöyle yok böyle öbürü diyor yok o niye öyle şu niye öyle takmıyorum ama yazık diyorum yazık…..