müteşekkir

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Az önce Masumiyet Müzesi' nin bir sahnesine denk geldim. Adam, kızın eli değdi diye şekerlik emcüklüyordu. Bu kitap mı meşhur olmuş yani? Bu mu aşk? Netflix'in bunu niye dizi yaptığı belli oldu
Edebiyat
müteşekkir
Kitabın ve yazarında boykotu olur. Avrupa özentisi bitmeyen kendi topraklarını bir türlü sevemeyen sapıklığı sapkınlığı reva göre kimseye saygım yok. Kitaplarını da okumuyorum.