Çok zorlanarak okuduğum bir kitaptı. Normalde elime aldigim kitabı 50 sayfa okumadan bırakmam ama 10 15 sayfa zor okudum ilk bölümde. Asla ilerlemiyor ve bir merak uyandirmiyor. Diyalog yok , uzun uzun olay örgüleri yer alıyor. Aynı şeyler tekrar tekrar anlatılıyor. İkinci bölüm daha akıcı idi. Yine de çok zevk alarak okumadım . Üçüncü bölüm en merak ettiğim kısım oldu. Ama itiraf ediyorum sonda yer alan bilgileri okumadım . Aşırı sıkıldım. Bu kadar bahsedilen bir kitap olmasaydı kesinlikle yarım bırakırdım. Daha çarpıcı bir distopik hikaye bekliyordum. Sadece fikrim oluşması için okuduğum bir kitap oldu